samodzielny przegląd gazu landi renzo

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • marte
    Rider
    • 2007
    • 259

    Zamieszczone przez leonn
    Zamieszczone przez marte
    Jestem na etapie wymiany na niebieskie.
    Jaka cena tych wtrysków?
    900 z montażem i regulacją....

    Komentarz

    • leonn
      RS
      • 2011
      • 2728
      • BSE 1.6 MPI 102 KM

      Zamieszczone przez marte
      Zamieszczone przez leonn
      Zamieszczone przez marte
      Jestem na etapie wymiany na niebieskie.
      Jaka cena tych wtrysków?
      900 z montażem i regulacją....
      Za same wtryski 900 :shock: To jak u mnie padną wtryski to wymieniam na STAG 300 4 ISA2;


      Komentarz

      • marte
        Rider
        • 2007
        • 259

        Zamieszczone przez leonn
        Zamieszczone przez marte
        Zamieszczone przez leonn
        Zamieszczone przez marte
        Jestem na etapie wymiany na niebieskie.
        Jaka cena tych wtrysków?
        900 z montażem i regulacją....
        Za same wtryski 900 :shock: To jak u mnie padną wtryski to wymieniam na STAG 300 4 ISA2;


        Wtryski wymienione. Wszystkie problemy ustąpiły.[/list]

        Komentarz

        • adamsky
          Rider
          • 2025
          • 371
          • Octavia II combi (1Z5)
          • BSE 1.6 MPI 102 KM

          Mi po ok 6 tyś km wtryski padły właśnie mają mi wymieniać na niebieskie...

          [ Dodano: Czw 27 Lut, 14 14:19 ]
          Niebieskie założone wszystko ustało.
          Załączone pliki

          Komentarz

          • kreczet
            Classic
            • 2014
            • 1

            Witam

            Co prawda nie mam Octavii ale mam instalację LandiRenzo

            Tylko tutaj znalazłem rzeczowe informacje na temat samodzielnej regulacji, wykonałem autokalibrację i mam prośbę o ocenę.
            Samochód lepiej chodzi na jałowym biegu, lepiej się wkręca, nie świeci się kontrolka silnika czyli wszystko jest ok ? Nie robiłem jeszcze strojenia dokładnego a moja mapa wygląda tak:



            Mój silnik to klon Opla 1.8 16 v 122km wtryski czarne Med-y redutkor LI-02

            Druga sprawa to wtryski mam dwa nowe które wymieniłem jakiś czas temu i dwa stare. Różnica w oporności to 0,4 oma. Czy taka różnica może mieć wpływ na pracę i strojenie?

            Pozdrawiam

            Komentarz

            • zgredzed10
              Classic
              • 2014
              • 2

              Witam Koledzy
              Mam przejechane w mojej skodzie 80000 (silnik BFQ) właśnie wymieniłem wtryski na nowe niebieskie medy ponieważ wyskakiwały mi błędy wypadania zapłonów na wszystkich cylindrach
              Następnie odłączyłem akumulator i przejechałem około 650 km na benzynie ( zero błędów ) i wczoraj próbowałem wykonać auto kalibracje.
              Po wejściu w menu auto kalibracji wciskam enter i pojawia się okienko z pytaniem
              O kalibrację bieżącej mapy TAK/NIE
              Którą opcja powinna być wybrana ?
              Wybrałem Nie – nie wiem czy prawidłowo nie mniej jednak pojawia się polecenie ustaw na 3000 obrotów .
              Ustawiam na 3000 i rozpoczyna się proces kalibracji
              Co zaobserwowałem po rozpoczęciu tego procesu nie zmieniam pozycji pedału gazu a obroty zrastają na ponad 4000 ( podstawiłem drewniany klocek pod gaz aby być pewnym ze noga mi się nie przesuwa – niestety obroty nadal wzrastają do 4000. czy to zachowanie jest normalne?
              Dodam ze jak puszcze nogę z gazu podczas auto kalibracji to obroty spadają .
              Bardzo proszę kolegów o komentarz czy to normalne zachowanie ?
              Ponieważ nie wiem czy przeprowadzona auto kalibracja jest poprawna.
              tak

              Komentarz

              • Octavia16tp
                Classic
                • 2014
                • 8

                Kalibrację przeprowadzałeś dobrze.
                To, że wzrastają lub maleją to norma - zmiana paliwa.
                Twoim zadaniem jest nie blokowanie pedała w jednym miejscu ale utrzymywanie zadanej prędkości obrotowej silnika.
                tp

                Komentarz

                • dagger86
                  Drive
                  • 2012
                  • 81

                  Przeczytałem cały ten temat dwa razy, kupiłem kabel, ściągnąłem programy i:

                  1) nauczyłem się i zmieniłem przełączanie LPG na płynniejsze
                  2) samochód ciut lepiej się zbiera już od dołu
                  3) kontrolka "CHECK ENGINE" póki co się nie zapala (a paliła się cały czas)

                  Dlatego uważam że edukowanie się w kwestii ustawiania instalki LPG, dopieszczanie mapy etc. ma sens i dla samochodu (jego żywotności) i komfortu jazdy i dla kieszenie kierowcy.
                  1.6 102KM BFQ 2006r.+ LPG LR OMEGAS i 1.6 75KM AEE 2000r. Pb

                  Komentarz

                  • Cendra
                    Classic
                    • 2010
                    • 29

                    Przepraszam, że odświeżam temat, ale chciałbym uzyskać poradę jakim kabelkiem obsłużę Landi Renzo Omegas EVO, taką instalkę mam w Citigo.
                    Skoda Citigo 1.0 + LPG '12

                    Komentarz

                    • adamsky
                      Rider
                      • 2025
                      • 371
                      • Octavia II combi (1Z5)
                      • BSE 1.6 MPI 102 KM

                      Mam pytanie z tych ... dziwnych.
                      Czy zawsze zakręcacie gaz w butli jak wymieniacie filtry (ciekły i lotny)?

                      Komentarz

                      • Andrzej.P
                        RS
                        • 2011
                        • 1516
                        • Octavia II (1Z3)
                        • BSE 1.6 MPI 102 KM

                        Gdy zmieniałem pierwszy raz to zakręciłem i czekałem, aż silnik zgaśnie. Przy kolejnych wymianach filtrów powoli rozkręcałem obudowę FFC i tyle
                        Z tym, że trzeba mieć pewność, że EZ przy WZ jest sprawny :diabelski_usmiech
                        Skoda Octavia II 1.6 Mint 2008 LPG (@STAG)
                        FSO Polonez Caro Plus 1.6 GSi 1999 LPG

                        Komentarz

                        • adamsky
                          Rider
                          • 2025
                          • 371
                          • Octavia II combi (1Z5)
                          • BSE 1.6 MPI 102 KM

                          hmm a jak to sprawdzales
                          Chyba ze na zasadzie, ze jak po minucie nieprzestanie syczec to jest niesprawny.

                          Komentarz

                          • howard
                            Rider
                            • 2014
                            • 255

                            Zamieszczone przez adamsky
                            hmm a jak to sprawdzales
                            Chyba ze na zasadzie, ze jak po minucie nieprzestanie syczec to jest niesprawny.
                            :szeroki_usmiech
                            Póki się nie psuje nie ma co narzekać i szukać problemów :-)

                            Komentarz

                            • Andrzej.P
                              RS
                              • 2011
                              • 1516
                              • Octavia II (1Z3)
                              • BSE 1.6 MPI 102 KM

                              Najprościej odłączyć zasilanie od wspomnianego EZ i jak silnik zgaśnie / nie zapali (przy odpalaniu na gazie) / nie przełączy na gaz to znaczy, że EZ jest sprawny.
                              Skoda Octavia II 1.6 Mint 2008 LPG (@STAG)
                              FSO Polonez Caro Plus 1.6 GSi 1999 LPG

                              Komentarz

                              • adamsky
                                Rider
                                • 2025
                                • 371
                                • Octavia II combi (1Z5)
                                • BSE 1.6 MPI 102 KM

                                Panowie/Panie,

                                Mam banalne pytanie:
                                1. Gdzie znajduje się reduktor w salonowej instalce Landi (O2T)
                                Gdzieś obiło mi się o uszy że jest gdzieś za silnikiem i samemu bez kanału ciężko do niego się
                                dopchać.
                                2. Jak często wymieniacie filtr fazy ciekłej? Ok znalazłem odpoweidź jak często http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=61710
                                3. Jakiego zamiennika za landi używanie do fazy lotnej czy fl03 wystarczy? Taki ostatnio
                                założyłem do 2 auta i śmiga ok.
                                4. Kupował ktoś na użytek prywatny detektor LPG?

                                Komentarz

                                • leonn
                                  RS
                                  • 2011
                                  • 2728
                                  • BSE 1.6 MPI 102 KM

                                  Zamieszczone przez adamsky
                                  1. Gdzie znajduje się reduktor w salonowej instalce Landi (O2T)
                                  Pod akumulatorem.
                                  Zamieszczone przez adamsky
                                  2. Jak często wymieniacie filtr fazy ciekłej?
                                  Co 30tys.
                                  Zamieszczone przez adamsky
                                  3. Jakiego zamiennika za landi używanie do fazy lotnej czy fl03 wystarczy?
                                  Teraz taki założyłem.

                                  Komentarz

                                  • Andrzej.P
                                    RS
                                    • 2011
                                    • 1516
                                    • Octavia II (1Z3)
                                    • BSE 1.6 MPI 102 KM

                                    FFC i FFL zmieniam co 10 tys. km.
                                    Skoda Octavia II 1.6 Mint 2008 LPG (@STAG)
                                    FSO Polonez Caro Plus 1.6 GSi 1999 LPG

                                    Komentarz

                                    • adamsky
                                      Rider
                                      • 2025
                                      • 371
                                      • Octavia II combi (1Z5)
                                      • BSE 1.6 MPI 102 KM

                                      PRośba czy ktoś przy najbliższej zmianie filtra FFC zamieścić kilka zdjęć jak się dostać do reduktora i jak dorwać się do filtra. W drugim aucie mam reduktor scorpion a tam FFC jest w reduktorze i wystarczy jedną śrubę odkręcić a w Landi jak to wygląda?

                                      Komentarz

                                      • gregors
                                        Drive
                                        • 2010
                                        • 95
                                        • Octavia II combi (1Z5)
                                        • BSE 1.6 MPI 102 KM

                                        Na przykład TU

                                        Mi jak wymieniali w serwisie LPG konieczne było wyjęcie akumulatora, do wymiany tego filtra na razie sam się nie dotykam. Po 30 kkm w filtrze nie było prawie nic. Następna wymiana FFC za jakieś 15~20kkm.
                                        Filtr FL zmieniam co 13~14 kkm i zajmuje mi to 10 min - zakładam z wkładem z włókna szklanego i na razie wtryski mają nalatane 52kkm i jest ok.
                                        Pozdrawiam GregorS

                                        Komentarz

                                        • leonn
                                          RS
                                          • 2011
                                          • 2728
                                          • BSE 1.6 MPI 102 KM

                                          Oczywiście 9 stron tematu to za dużo żeby przeglądnąć i dowiedzieć się co i jak? Lepiej powtarzać to samo pytanie? Str 3.

                                          Komentarz

                                          • bishop
                                            L&K
                                            • 2012
                                            • 1430

                                            Zamieszczone przez leonn
                                            Teraz taki założyłem.
                                            To chyba jest papierwoy /wkład/ , nie stosujesz plastikowych albo z włóknem szklanym?

                                            Komentarz

                                            • leonn
                                              RS
                                              • 2011
                                              • 2728
                                              • BSE 1.6 MPI 102 KM

                                              Tak stosuję cały czas papierowe, Wy zakładacie cuda i ile razy juz wtryski wymienialiście? :wink:

                                              Komentarz

                                              • bishop
                                                L&K
                                                • 2012
                                                • 1430

                                                Zamieszczone przez leonn
                                                Wy zakładacie cuda i ile razy juz wtryski wymienialiście?
                                                Co mi tak Wy, towarzyszu mówicie, to ja bishop, jeden, pytałem.
                                                Przecież nie napisałem że kupę wkladasz :| , tak szukam opinii i pytam, ogólnie to stosuję zasade żeby nie kupwać najtańszych lub najdroższych , tu wychodzi że plastikowe ją spełniają, ..i się zastanawiam co kupić?

                                                Komentarz

                                                • leonn
                                                  RS
                                                  • 2011
                                                  • 2728
                                                  • BSE 1.6 MPI 102 KM

                                                  Ponad 100tys km przejechałem na czerwonych Valtekach stosując papierowe filtry Czaja i Valteki nadal działają, więc nie uważam żeby tym wtryskom Landi takie filtry zaszkodziły. Czy poliestrowe wkłady filtrów przedłużą życie wtryskom, jeśli tak to o ile? Ja tego nie wiem, więc stosuję to co do tej pory. Zresztą ori filtry Landi też mają wkłady bibułowe :wink:

                                                  Komentarz

                                                  • bishop
                                                    L&K
                                                    • 2012
                                                    • 1430

                                                    Zamieszczone przez leonn
                                                    Zresztą ori filtry Landi też mają wkłady bibułowe
                                                    To wiem , bo mi takie ori LR wstawiło,a poliester i włókno szklane nie chłonie wilgoci w przeciwieństwie do bibuły i dodatkowo mają niewielkie opory przepływu, niby same plusy , poza ceną 8)

                                                    Komentarz

                                                    Pracuję...